blockbuster
mall

PUMA

Спортивні магазини

2 поверх

DOROFEEVA презентує новий кампейн від PUMA: EASY RIDER. ОНОВЛЕНА КЛАСИКА.

Ще одно іконічне повернення вінтажної класики у родині PUMA. Модель Easy Rider, що з'явилися на світ у 70-х роках як кросівки для бігу, полюбилися шанувальникам завдяки своєму витонченому дизайну та пружній, амортизуючій підошві.

Протягом десятиліть вони змінювали вектор свого руху з бігових доріжок на вулиці, забезпечивши собі місце класичного елемента вуличної культури. Тепер Easy Rider повертаються зі свіжими кольорами та ретро-вібраціями, готові до переосмислення новим поколінням.

Головними героями відеокампейну "Easy Rider" стали амбасадорка бренду – популярна українська артистка DOROFEEVA та танцівники з її балету, які демонструють поєднання поп-культури та образів колекції. А також – транслюють головний меседж: "Feeling your heartbeat". Музично кампейн супроводжує хіт співачки "Хартбіт", з’єднаний з постійним теглайном бренду "Forever. Faster".

"Feeling your heartbeat – цим кампейном ми хочемо донести, як важливо
дослухатися до себе та мати можливість вільно самовиражатися будь в чому – і в цьому у нас із Puma повний метч!» - каже DOROFEEVA. Вулиця – твоя бігова доріжка. Місто – твоє поле. Зроби свій ремікс на ретро класику. Колекцію можна придбати у мережі магазинів PUMA , а також
на офіційному сайті "PUMA Ukraine".

05.09.24