blockbuster

mall

SOVA x The HARDKISS

SOVA

Ювелірні прикраси

1 поверх

SOVA x The HARDKISS: ювелірний дім представив колаборацію з українським гуртом.

Ювелірний дім SOVA представив колекцію, розроблену спільно з українським гуртом The HARDKISS.

Золоті блискавки, зірки, шипи та інші фатальні елементи вперше зустрічаються в ювелірних колекціях українського бренду SOVA завдяки колаборації з рок-групою The HARDKISS.

Фронтвумен гурту Юлія Саніна одна з небагатьох жінок у році, а в українському році - це швидше виняток з правил. Яскравий і драйвовий образ артистки на сцені відмінно поєднується з сімейним життям - чином зразковою мами і дружини. Для Юлії дуже важливий цей баланс і саме його вона транслює в своїй творчості, так само як і бренд SOVA відображає цей баланс у своїх колекціях.

Тому відображенням сторін стали прикраси з колекції SOVA x The HARDKISS. До колекції увійшли сережки, витончені кафи, пірсинг, сміливі чокери і браслети зі шкіри, різні види кілець - фалангових, на дві фаланги, кільця з підвісними елементами і навіть чоловіче кільце з блискавкою.

"The HARDKISS нерозривно пов'язана з модою, українськими дизайнерами і фешн-індустрією. Музику ми поєднуємо з яскравими образами, які підкреслюємо аксесуарами і прикрасами. Тому ідея створити свою колекцію прикрас була давно, і втілити її в життя ми змогли тільки зараз разом з брендом SOVA.

Продумуючи деталі прикрас, у мене був час зрозуміти що мене надихає, що для мене рок-музика в ювелірних виробах, як її можна відобразити в прикрасах, яка символіка має бути присутня.

Зрозуміла, що хочу бачити в колекції шипи, зірки, блискавки. Але шипи - насамперед. Щоб це були красиві жіночі прикраси, а шипи додавали їм яскравості і «фатальності»", - розповідає Юлія Саніна.

"Для нас важливо, щоб колаборація була не номінальною, а фактичною. Необхідна синергія двох брендів, тільки тоді співпраця буде щирою, їй повірять", - розповідає Анна Коваль, директор з маркетингу та продажу SOVA.

Для SOVA важливо показати ідею не тільки в колекції, а й повністю відобразити в рекламній кампанії. Разом з групою SOVA вибрали слоган "безліч моїх відображень", який підкріплюється візуальним рядом з дзеркальним коридором, де відображення є символом багатогранності образів Юлії.

Колекцію можна переглянути за посиланням: https://bit.ly/3ugNVtc

Відео SOVA x The HARDKISS: https://www.youtube.com/watch?v=VokZSLObLD0

SOVA x The HARDKISS - перша колаборація ювелірного дому SOVA з артистом. Раніше бренд створював колекції спільно з українськими дизайнерами - LAKE Studio, MARSALA, FROLOV і Litkovskaya.

12.05.21